STAY GOLD

יורד הערב - הפרויקט של עידן רייכל

יורד הערב ומציף בשקט 
夜色如水 悄然而至

בחלונות בתים יש אור קלוש 
昏暗的光线 从屋内洒出

ושביל עפר חשוך מוביל אל הבית 
黑黢黢的土路 通往远处村落

ונביחות כלבים קוראים לשלום 
犬吠声打破了平静

אני הולכת לאיבוד ערב ערב 
我迷路了

ומחייכת לעצמי כשנזכרת 
走的再远也别忘了初心

זה לא דומה בכלל למה שחשבתי 
这并不是我想要的

כשדמיינתי כשנהיה גדולים 
有悖于我们的希冀

וזה מרגיש כל כך פשוט ורגוע 
如此简单以及轻松

ואין סופות שמעירות לחיים 
平淡生活没有风暴

וזה לא מה שתמיד חלמתי 
不是我的英雄梦想

אבל זה מספיק טוב בשבילי 
觉得这不尽如人意

אתה זוכר בכלל דברים שחלמנו 
犹记得曾经向往的

מקומות יפים, ערים רחוקות 
遥远又美丽的远方

הכל יהיה תמיד לטובתינו 
一切都将变成永恒

ואז נחיה את כל החלומות 
梦寐以求的是什么呢

אני הולכת לאיבוד ערב ערב 
我迷路了

ומחייכת לעצמי כשנזכרת 
走的再远也别忘了初心

זה לא דומה בכלל למה שחשבתי 
这并不是我想要的

כשדמיינתי שנהיה גדולים 
有悖于我们的希冀

וזה מרגיש כל כך פשוט ורגוע 
如此简单以及轻松

ואין סופות שמעירות לחיים 
平淡生活没有风暴

זה לא מה שתמיד חלמתי 
不是我的英雄梦想

אבל זה מספיק טוב בשבילי 
觉得这不尽如人意

ואל תבטיח לי שפעם נהיה עוד 
让我变得更想逃离

מילים כאלו נשטפות עם הזמן 
时光涤荡这些想法

הכל משחק חיים שלמים נעלמו כבר 
真的已经过去太久了

בים של אבודים היינו עוד גל 
迷失在寻你的波浪中



这个翻译真是好文艺呢~

评论
热度(10)

© 璟行 | Powered by LOFTER